Talvepealinnas testitud: elektriline rollerauto Eli Zero võidab Otepääl südameid

Talvepealinnas testitud: elektriline rollerauto Eli Zero võidab Otepääl südameid

Kirjanik Sass Henno ostis oma Otepääl elavale isale 2023. aasta sügisel rollerauto Eli Zero. Kuidas sai see pisike innovatsioonipõrnikas hakkama talvekülmade ja teeoludega, väärib lähemat jagamist kõigiga, kes tarkade miniautode suunas vaatavad.

Ilmunud aprill 2024 väljaandes Särtsakad kilomeetrid (lk 18-19)

Loe kogu artiklit
Talvepealinnas testitud: elektriline rollerauto Eli Zero võidab Otepääl südameid

Talvepealinnas testitud: elektriline rollerauto Eli Zero võidab Otepääl südameid

Kirjanik Sass Henno ostis oma Otepääl elavale isale 2023. aasta sügisel rollerauto Eli Zero. Kuidas sai see pisike innovatsioonipõrnikas hakkama talvekülmade ja teeoludega, väärib lähemat jagamist kõigiga, kes tarkade miniautode suunas vaatavad.

Ilmunud aprill 2024 väljaandes Särtsakad kilomeetrid (lk 18-19)

Loe kogu artiklit

Istmesoojenduse erisaade: räägime põhjalikult rollerautodest

"Istmesoojenduse" erisaates räägime seekord rollerautodest. Või mopeedautodest. Või kvadrikutest. Sest nagu välja tuleb - kõik on õiged! Külas on Camex Kaubanduse tegevjuht Kaido Veensalu.

Esialgu räägimegi selgeks terminoloogia - mis defineerib rollerauto? Mis klass on L6E ja mis nõuded kehtivad? Kes nendega sõita võivad?

Edasi pisut "kiusamist" ehk eelarvamusi rollerautode kohta - kas need kaotavad oma eesmärgi, kui juht saab B-kategooria juhiloa? Kuidas on lood turvalisusega? Kas liikluskaos kasvab, mida enam saab rooli inimesi, kes pole liiklusseadust nuusutanudki?

Järgmiseks räägime rollerautode turust - kes toodab kõige rohkem, mis suunas arengud toimuvad? Kui palju Eestis mopeedautosid ostetakse?

Mis loom on aga Eli Zero? Mõlemad saatejuhid said võimaluse sellega ka sõita ja muljetavad lähemalt.

Kõigest sellest ja rohkemastki veel kuuleb saatest. Stuudios olid autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson ning Camex Kaubanduse OÜ tegevjuht Kaido Veensalu.